Kan jag kommunicera kring ett ärende inne i Amili?

Vill du kommunicera kring ett specifikt ärende kan du enkelt göra detta direkt inne i Amili enligt nedan steg:

  • Du kan skapa en Ticket genom tre olika tillvägagångssätt:
    • Du kan genom ärendevyn trycka på de tre prickarna på det ärende du önskar skapa en Ticket för.
    • Du kan genom ärendevyn högerklicka på det ärende du önskar skapa en Ticket för.
    • Du kan trycka dig in på ett specifikt ärende och därigenom trycka på de tre prickarna för att skapa en Ticket.
  • Välj Ticket > Skapa Ticket. 
  • Skriv en passande rubrik följt av en beskrivande text över vad du önskar få hjälp med. 
  • Ärendet skickas direkt till vår Support som hjälper dig så snart som möjligt.
  • När din Ticket besvarats får du en notifikation uppe i menyraden.
  • Du hittar dina tidigare Tickets genom menyraden under "Tickets" och kan därigenom komplettera eventuell information eller meddelande. 
  • Dialogen med vår Support sker direkt inne Ticketen fram tills ärendet är avslutat.