Vill du kommunicera kring ett specifikt ärende kan du enkelt göra detta direkt inne i Amili enligt nedan steg:
- Du kan skapa en Ticket genom tre olika tillvägagångssätt:
- Du kan genom ärendevyn trycka på de tre prickarna på det ärende du önskar skapa en Ticket för.
- Du kan genom ärendevyn högerklicka på det ärende du önskar skapa en Ticket för.
- Du kan trycka dig in på ett specifikt ärende och därigenom trycka på de tre prickarna för att skapa en Ticket.
- Välj Ticket > Skapa Ticket.
- Skriv en passande rubrik följt av en beskrivande text över vad du önskar få hjälp med.
- Ärendet skickas direkt till vår Support som hjälper dig så snart som möjligt.
- När din Ticket besvarats får du en notifikation uppe i menyraden.
- Du hittar dina tidigare Tickets genom menyraden under "Tickets" och kan därigenom komplettera eventuell information eller meddelande.
- Dialogen med vår Support sker direkt inne Ticketen fram tills ärendet är avslutat.