Hoppa till innehåll
Svenska
  • Det finns inga förslag eftersom sökfältet är tomt.

Hur får jag fram en avslutningsrapport?

En avslutningsrapport listar alla avslutade ärenden för en viss period.

Få fram statistik över alla avslutade ärenden för en vald period genom att:

  • Klicka på ärenden i huvudmenyn.

För att få fram relevant data i dina olika rapporter rekommenderar vi att du har följande fält synliga i din ärendevy. Det väljer du genom att:

  • Klicka på anpassa vy
  • Dra upp följande fält under rubriken synliga fält: 
    • Ärendenummer
    • Kundidentifikation
    • Fakturanummer
    • Kund
    • Registreringsdatum
    • Totalt tillagt belopp
    • Inlämnat Kapital
    • Återstående kapital
    • I tillstånd sedan
    • Status
    • Avslutsorsak

Läs mer om hur gör för att anpassa vy och styra menyfältet här

  • Klicka på filter.
    • Under status väljer du avslutad
    • Välj sedan den period som du vill se avslutade ärenden för.