Hur får jag fram en avslutningsrapport?
En avslutningsrapport listar alla avslutade ärenden för en viss period.
Få fram statistik över alla avslutade ärenden för en vald period genom att:
- Klicka på ärenden i huvudmenyn.
För att få fram relevant data i dina olika rapporter rekommenderar vi att du har följande fält synliga i din ärendevy. Det väljer du genom att:
- Klicka på anpassa vy.
- Dra upp följande fält under rubriken synliga fält:
- Ärendenummer
- Kundidentifikation
- Fakturanummer
- Kund
- Registreringsdatum
- Totalt tillagt belopp
- Inlämnat Kapital
- Återstående kapital
- I tillstånd sedan
-
- Status
-
- Avslutsorsak
Läs mer om hur gör för att anpassa vy och styra menyfältet här.
- Klicka på filter.
- Under status väljer du avslutad.
- Välj sedan den period som du vill se avslutade ärenden för.